środa, 22 kwietnia 2009

Pogoda na...



'Another airplane, another sunny place
I'm lucky, I know, but I want to go home
I got to go home
Let me go home
I'm just too far from where you are
I want to come home'
Michael Buble -Home
<--a tam z tyłu mój obecny 'dom'

A dzisiaj podobno jest Międzynarodowy Dzień Ziemi, dlatego też słońce przyświecało dość konkretnie próbując trochę uśmiechu na twarzach zasiać.


Po notorycznym oglądaniu Step up 2
-u're amazing little dancer, u know that?
-little?
przyszła pora na One Tree Hill. Trzeba sobie akoś poprawiać humor.


Internet może nam oprócz czasu zabierać i ochotę na cokolwiek innego, weszłam tylko po to żeby napisać posta, a jak zwykle powłaziłam na milion innych bzdur.



Denerwuje mnie, no wkurza jak nic, kiedy ja się w końcu przestanę tak garbić?



Dzisiaj bez gwiazd, ale za to pachniało ładnie, czym? Może czereśnia, a może po prostu pachnący żywopłot- nie wiem. Wczoraj pewnie tez tak było, tylko tego nie czułam. Nie zawsze widzimy, słyszymy, czujemy te proste, drobne rzeczy, szukając czegoś większego, tylko po co, i co to tak naprawdę to ‘ większe’ jest? Wmawiam sobie nieraz pewne rzeczy, ale już koniec, stop!Namieszałam…
Anyway, wieczory nadal zimne, a może to tylko mi jest zimno?



'I don’t want to be anything other than what I’ve been trying to be lately
All I have to do is think of me and I have peace of mind
I’m tired of looking ‘round rooms wondering what I gotta do
Or who I’m supposed to be
I don’t want to be anything other than me'
I don't want to be - Gavin DeGraw

2 komentarze:

  1. 'I don’t want to be anything other than what I’ve been trying to be lately" ... u Nas wieczory już ciepłe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale u Cie przytulnie :) u nas blokowiska. ale za to jak cudnie przedziera się na staromiastowskie uliczki i kamienice niebooo :P
    hm a co ja teraz robie? od godziny szykuje sie do mycia, o nauce nic nie mówię. Gra Lubelska rlz :)
    pozdrawiam, na srebrno, granatowo i czarno :) :*

    OdpowiedzUsuń